Ahad, 3 Oktober 2010

~ Feed Back Adik2...~ Syukran ya ( ^_^ )


From : Black

Assalamualaikum..
Kem Ibadah Keindahan BersamaMu nih memang la best sesangat!! Apa yang disampaikan semasa mengikuti kem tu telah memberi kesedaran. Dulu mungkin saya tidak pernah sedari apa yang saya buat tu salah. Tetapi kini, saya telah mulai sedar dan mencuba sedaya upaya untuk berubah ke arah yang lebih baik.. InshaAllah. Saya berharap, selepas saya mengikuti kem ibadah ini, saya akan ingat tentang semua ilmu yang telah disampaikan. Saya suka cara abang & kakak fesi mendekatkan diri dengan pelajar2. Cara yang mereka lakukan dapat menghilangkan rasa mengantok.. hehe..Program ini juga mengeratkan lagi hubungan dengan kawan2. saya x pernah kata SAYANG kat kawan..haha..memalukan. Tapi ada kebaikannya..

Saya berpeluang untuk berkata sayang dan memohon maaf kepada kawan2.
Saya berharap agar program seperti ini dapat dibuat lagi untuk tahun2
seterusnya.. InshaAllah..

rindu kt fasi2~ hohoho
kepada itu abang Anbaari,kontrol mancho k?? ahaha =]

1 ulasan:

  1. wah wah wah!
    alhamdulillah, mudah2an perubahn ini akan berterusan, & sentiasa perbaiki diri....insyaAllah

    BalasPadam


Myspace Heart Generators